Comunicat de presa_evaluare activitate_Direcția Generală de Pașapoarte_Serviciul Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița

           Astăzi a avut loc evaluarea activității, pe anul 2021, a Direcției Generale de Pașapoarte și a Serviciului Public Comunitar de Pașapoarte Dâmbovița. La eveniment, care s-a desfășurat online, au participat Prefectul județului Dâmbovița, domna Claudia Gilia , Subprefectul Ioan Corneliu Sălișteanu și Șeful SPCP, comisar-șef Viorel Niță.

          La videoconferință au fost prezentați principalii indicatori în baza cărora au fost evidențiate analizele trimestriale pe linii de muncă și în unități structurale, care au configurat ipotezele de lucru și propunerile de îmbunătățire a activității.

          Activitatea desfășurată în anul 2021 de SPCP Dâmbovița s-a caracterizat prin: continuitate, prevenție, planificare și utilitate. În acest sens, s-au desfășurat: activități de emitere a pașapoartelor simple, electronice și temporare.

          Din totalul de 30.472 de cereri procesate de S.P.C.P. Dâmbovița, la ghișeele Serviciului au fost depuse 19.396 de cereri, iar la misiunile diplomatice și oficiile consulare ale României au fost depuse 11.076.

          Pentru asigurarea unor servicii eficiente în perioada de vârf, programul Serviciului a fost prelungit în două schimburi, iar personalul alocat a asigurat funcționarea a trei ghișee, fapt care a condus la preluarea, în medie, a 120 de cereri pe zi, reducând timpul mediu de așteptare al cetățeanului în ghișeu până la maxim șase minute/ cerere.

          În vederea creșterii calității Serviciului Public în context pandemic, au fost alocate resurse importante care au permis reorganizarea spațiilor de lucru, la aceasta adăugându-se creșterea digitalizării serviciilor.

Identificarea comunicării publice, fluidizarea și eficientizarea activității S.P.C.P. Dâmbovița reprezintă obiective care se vor afla cu prioritate în atenția Instituției Prefectului.

Biroul de Presă al Instituției Prefectului – Județul Dâmbovița